събота, 10 февруари 2018 г.

Сладка изненада

Ехоо? Дълго не съм се появявала, май? Шегичка! Следващата картичка е правена по поръчка на моите момичета и беше предназначена за техният съквартирант и приятел от Индия. Използвах едни от любимите си печати на ScrapBerry's от комплекта Basik And Sparrows. Впрочем точно такъв комплект печати съм подготвила като част от наградата в КФП 361 "Рози", в което можете да се включите до 23.59 ч. на 15 февруари 2018 г. :)
А сега да се върнем към картичката. Ето я и нея:
 Веднъж съм правила подобна картичка, но тогава нямах подходящ печат с кексче. Сега обаче се сдобих със страхотно кексче и тъй като комбинацията много ми допада, съм сигурна, че някой път пак ще я използвам.
Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар