вторник, 24 октомври 2017 г.

Картичка за любимата племенница в навечерието на рождения ден на блога


Здравейте, мили другарчета! Утре моето местенце навършва шест години. Не че е кой знае какво като се има предвид колко рядко ми се случва да публикувам напоследък, но пък като се обърна назад и видя общо 204 публикации ми става приятно да си спомня за нещата, които са ме вълнували, за новите техники, които са ме предизвиквали, и за всички малки постижения, които съм споделяла.  И както се случва и в живота, с напредването на годините празнуването на рождените дни с шумни игри и забави  остава на заден план за сметка на радостта от вниманието и грижите за собствената персона, което в моя случай означава скромна инвестиция в нови крафт материали :) 
Днес с голямо удоволствие ви показвам картичката, която правих за рождения ден на племенницата ми - страстна любителка на котки. Макар госпожицата да навлиза в тинейджърската възраст реших, че все още мога да я зарадвам с нещо, което е по-скоро сладурско. Ето какво се получи:
Хартиите са от едно блокче на ММЕ, което за съжаление вече е почти изчерпано. Печатите са от няколко комплекта. Всъщност кексчето е част от печат и се наложи да правя маска при намастиляването, за да го отпечатам добре. Оцветяването е с промаркери.

Ще покажа картичката в следните предизвикателства:
Fab'n'Funky Challenge #367 - Paper Piecing;
Simon Says Stamp Wednesday Challenge-Photo Inspiration.

А сега ще ви покажа няколко снимки от телефона на моя сив котешки модел Миа :)

Миа с есенната декорация:
 Миа се пробва да лежи (неуспешно) върху телевизора:
 А тук се прави на въжеиграч (или може би пробва колко е здрава стойката на телевизора):
Това е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
Хубава и спокойна вечер и успешен остатък от седмицата!

4 коментара:

  1. Lovely card with a sweet image and great paper piecing thanks for sharing at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    ОтговорИзтриване
  2. Great card - love the papers you've used.

    Thanks for sharing it with us at Penny's.

    Helen x

    ОтговорИзтриване
  3. Such a beautiful card!I love the sweet image and gorgeous design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again!
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    ОтговорИзтриване
  4. Ели, прекрасна си!
    Честита годишнина и ти желая още много!
    А за картичката няма какво да говоря - то е ясно - кефи ме ужасно!

    ОтговорИзтриване