петък, 13 май 2016 г.

Малка мъжка серия

Здравейте, мили хора! През този месец двама близки приятели на нашето семейство навършват 50 години. И тъй като става дума за сериозни поводи, нямаше начин да не им направя картички. Направих ги доста подобни, като използвах печати на Kanban stamps - Keep on Running-страхотни са за подобни поводи и за техниката  Paper piecing. Досега бях правила само една картичка с тях, но ето, че се "поправих". Ето и първата картичка: 
Дизайнът е сравнително изчистен, но напоследък явно съм в такъв период. Размерите на картичката са 13.5 х 13.5 см. Самата кола е от три пласта- един за гумите, волана и огледалото, един за "стъклото" и най-горния пласт, върху който допълнително залепих номера на колата и маската на автомобила. Върху най-горния пласт отпечатах текст и прибавих малко светлосенки с промаркери. На фаровете сложих епоксидни стикери, които бях поръчвала от Китай. Такъв стикер има и върху знака.
Маската на автомобила е правена със сребърна ембосинг пудра. Печатът със сивото мастило отдолу е на Мигито. На тази картичка украсих и плика.
А ето и втората картичка:
Концепцията е същата. Картичката е стандартен А6 размер. За да се побере думичката "Класика", се наложи да я разположа вертикално. Иначе автомобилът тук е направен по същия начин като горния, с изключение на цвета. Особеното тук е, че знакът 50 е отпечатан с алкохолни маркери-изпробвах за първи път да намастилявам печата с тях и резултатът ми хареса повече в сравнение с горния, който е с мастила.
Ще покажа картичките в следните предизвикателства:
Simon Says Stamp Monday Challenge-Emboss it
Open-Minded CraftingChallenge Blog-Use Your Favorite Technique (paper piecing and embossing)

Това е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
До скоро!

7 коментара:

  1. what a lovely card, stunning work. Thankyou for joining us over at Open-minded Crafting Fun for our 'use your favourite technique' challenge. Hope you join us again Lynda xx

    ОтговорИзтриване
  2. Awesome creating . Thanks for sharing with us here at Open-Minded Crafting Fun Challenge

    ОтговорИзтриване
  3. Чудни са и двете! Много ми харесват. Наистина класика! Браво, Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Love your fabulous cards! The embellishments are so beautiful. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ОтговорИзтриване
  5. И на мен ми харесват,ама мноооого и една,макар и не на първо място , причина за това е надписът на български :)!Може да съм си изчанчила ,но напоследък хич не ми допадат надписите на латиница на сътворените от български ръце прекрасности.Прегръдка:)

    ОтговорИзтриване
  6. Great card, love the embossing and the great image. Sentiment very apt! Thanks for joining us at Open Minded Crafting #5 xx

    ОтговорИзтриване