четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Лятно настроение

Здравейте, мили хора! В днешния мрачен и дъждовен ден искам да покажа една лятна картичка, която навява асоциации за почивка, разходки, отпуска и хубаво време. Ето я и нея:
Картичката изглежда семпла и лесна за правене и това наистина е така. Най трудното ми беше да изровя от хартиите точно този цвят розов картон, защото напоследък съм се запасила с разни тъмни и сериозни цветове, които очевидно не бяха подходящи за случая. Иначе съм използвала любимата си техника - ембосинг, малко дистрес мастила и чудесния пънч с цвят на хортензии на Марта Стюърт.
Ето и малко по-близък план:
Ще включа картичката в следните предизвикателства:
CCH #184 - Your favorite technique
Fab'n'Funky Challenges - Birthday Celebrations ~ week 2...
Това е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
Хубава и спокойна вечер!

4 коментара:

  1. Разкошна е! Семпла, но впечатляваща :)

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely card, beautiful image and super pastel colours, thanks for sharing at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    ОтговорИзтриване
  3. Направо ми светна пред очите! Толкова лятна и прекрасна... в това сиво есенно време... супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладка, Ели! Обичам украсяване на напечатани картинки с допълнителни елементи и детайлчета. <3 Много свежо лятно настроение носи! :)

    ОтговорИзтриване