вторник, 12 март 2013 г.

Нов опит в стила Clean and Simple

Днес показвам нов опит в CAS стила. Много ми хареса как се получи. Хареса ми също, че я направих буквално на един дъх-просто всички елементи се подбраха и наредиха от самосебе си, а идеята дойде след като видях какъв хубав негатив се получи след изрязването на дървото с шаблона на Nellie Snellen.
Напоследък Карамел - Макс е развил афинитет  към снимането на картички. Чувства се длъжен да наблюдава процеса от съвсем близо и да се намеси, ако е необходимо. Доскоро се задоволяваше само с разпиляването на материалите ми, но вече контролира процеса от началото до края.

Ще включа картичката в C4C176-Being Negative.
Хубав и усмихнат ден на всички!


7 коментара:

  1. Много, ама много ми харесва и цветовете са уникални! А помощникът ти е върха :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна семпла картичка!
    А без рижичкия помощник няма да се същото :).
    Надявам се не обича да дъвче хартия. Докато имах една госпожица като него, всичко беше по кутии - иначе го надъвкаваше :).

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, момичета! :) Помощникът ми не дъвче хартия, но обича да играе с изрязани хартиени елементи, да ги мачка и да ги крие на места, на които ги намирам след месеци:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна! Сякаш усещам лекотата, с която си я направила. Цветовете са толкова пленителни. А без помощници за къде сме?

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е страхотна! Много ми харесват такъв тип изчистени картички. А Карамел-Макс може би ревнува :)

    ОтговорИзтриване
  6. На мен също много ми хареса, тази "негативна" картичка. Оригинална, прекрасно изпълнена и миришеща на напъпила пролет. А помощникът ти е голям сладур. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  7. Какъв сладък помощник си имаш само :-)

    ОтговорИзтриване