понеделник, 23 юли 2012 г.

Мартини, моля!

Напоследък работата и сроковете нещо започнаха да ме натискат. Лошото е, че силата на натиска рефлектира обратно пропорционално върху умението ми да се съсредоточавам, а това намалява коефициента ми на полезно действие драстично. В такива моменти си мисля, че няма смисъл да вървя срещу природата и е хубаво да си поема глътка въздух (или пък нещо друго), преди да продължа да напъвам :))) Та затова ми е думата - когато отпуската е далече, морето е химера и всички наоколо са успели да се евакуират от града, пък работата е много, е хубаво да имаш другарче, с което вечер след работа да пийнеш нещо хладно, отпускащо, богато на вкус и цвят, аранжирано с любов от талантлив барман, или накратко казано коктейл.
 Днешната картичка определено има връзка с това, за което говорих. Ето я и нея:





Всъщност картичката в отворено състояние показва въздействието на коктейла върху човека - светът просто придобива цвят :)))  И да не забравяме: необходимо е да се следи за броя на коктейлите! Тук ще цитирам Дороти Паркър, която го е казала много добре: "Обичам мартини, но не повече от две. С три съм под масата, а с четири вече съм под домакина".
А сега за картичката:
Печатът ми е подарък от Ани. Надписът е от комплекта, който получих с новия брой на списание Креативити.  Начинът на правене на картичката е показан ето тук. Ефектът се получава с разпечатване на изображението върху плака и картон, после се оцветява картинката върху картона, напасват се двете изображения и се залепят само от горната страна. При пъхане в рамката двете изображения се разделят с бял лист, като оцветената част остава отзад, а плаката отпред. При издърпване отново се събират и цветовете се появяват. Простичко, но много ефектно. В моята картичка прибавих малки стопери, около 0. 5 мм, в долната част на оцветеното изображение, за да не може картичката да излиза от рамката.
Ще включа картичката в КФП № 125 "Забъркай ми коктейлче", а също и в предизвикателството Hey Girl-Simon Says Stamp and Show.
Хубав и усмихнат ден на всички!

13 коментара:

  1. Страхотна картичка :-) Отдавна съм хвърлила око на този метод, но още не съм го реализирала :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха, и аз така - ще очаквам с нетърпение да видя твоето творение, използвайки този метод. ;)

      Изтриване
  2. Много оригинално и чудесно изпълнено!Прекрасна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Супер яка картичка! От доста време съм харесала този модел, но още не съм се престрашила да го изпробвам. Твоята много ми допада и като избор на печат, и като подбор на използвани материали.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря! Ще чакам да видя и вашите творения :)

    ОтговорИзтриване
  5. What a clever idea, love the sassy lady in the glass and fabulous colour palette too. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

    ОтговорИзтриване
  6. Аз не го бях виждала този модел. Благодаря ти, че сподели! :) Много ми харесва как е станала твоята картичка.

    ОтговорИзтриване
  7. Ели - НЕВЕРОЯТНА! :) Много ми хареса картичката ти - и като идея, и технология, и въздействие! Жизнена, закачлива и весела! Просто е страхотна! Поздравления от очарования любител на мартини :)

    ОтговорИзтриване
  8. Уау...страхотна картичка!!!...Изключително ефектна:),браво!!!:))) А плака -от къде може да се купи???...за пръв път чувам,а и изображението върху плаката не се ли размазва или трябва да е със специално мастило??? Страхотно се е получило -печата с мадамата е страхотен ...изобщо очите ми останаха в твоята картичка:))) Поздравления!:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Плаката е купена от обикновена книжарница - използва се за шрайбпроектор и струва стотинки. Представлява прозрачно фолио, под което има бял лист хартия. Разпечатах го с лазерен принтер, обикновено печатам на лист формат А5, за по икономично. А пък ако печаташ с обикновен прозрачен или гумен печат, препоръчвам мастилото StazOn, което не се размазва. Дано информацията ти е полезна :)

      Изтриване
    2. :))) Да...много мерси за изчерпателната информация-много искам да я изпробвам тази техника:)))Пожелавам ти вдъхновението да не те напуска за да ни изненадваш винаги с такива красоти;)))

      Изтриване
  9. Hey Girl!
    I love this card!! What a swanky image!! The papers are really pretty too!

    Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
    -Sarah

    For More Opportunities:
    *Follow Simon Says Stamp on Twitter
    *Like Simon Says Stamp on Facebook
    *Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube
    *Follow Simon Says Stamp on Pinterest
    *Sign up for our Newsletter

    ОтговорИзтриване